Afscheid raadslid Mechteld ten Doesschate

Op donderdag 24 maart is in de raadszaal afscheid genomen van diverse raadsleden. Zij keren niet meer terug in de nieuwe gemeenteraad die op 30 maart geïnstalleerd wordt. Mechteld ten Doesschate was één van hen. Na 40 jaar een rol als volksvertegenwoordiger te hebben bekleed in de gemeente Groesbeek, en later, Berg en Dal, was het mooi geweest. In 1982 kwam zij in de gemeenteraad en tussen 2002 en 2004 was zij wethouder voor de VVD. 40 jaar zijn 10 termijnen, 10 verkiezingen en een gigantische hoeveelheid stukken en besluiten. Een ongelofelijke prestatie die velen haar niet na zullen doen.

Mechteld is al eens geridderd voor haar werk voor de maatschappij en dus kreeg zij, namens de gemeente, de erepenning van de gemeente Berg en Dal. Een zeer grote waardering voor al haar werk en toewijding.

Namens de VVD willen wij Mechteld uiteraard ook bedanken en veel geluk wensen met de vrije tijd die er gaat komen. We zullen haar nog consulteren wanneer nodig en verliezen elkaar zeker niet uit het oog.

Dank je wel Mechteld!